09 mars, 2013

MELLO-LÖRDAG.

Vi är förkylda familjen här. Men bacillerna till trots tänker vi ändå bege oss till Friends Arena ikväll. Vi lyssnar på alla bidragen på Spotify och läser om vilka det nu var som kom till finalen (inte helt koll på det i år). Var är alla kvinnliga artister?

Att vi får se Sean Banan och lyssna till En riktig jävla schlager, ja det är lite lillemans fel. Hm. Det är en blandad mix av bidrag i år - som det brukar vara när det är final dags!


Efter en hektisk vecka var det skönt (och behövligt) med sovmorgon och en långfrukost i soffan. Lite magasin och ny handkräm från Aesop kom också med hem från London. Köpte även flytande tvål, men kom sedan på att jag inte skulle checka in mitt bagage. Klantigt. Vi får se om det kommer via post istället. En riktigt fin helg önskar jag er alla. - Nu köööööör vi!

6 kommentarer:

  1. låter som en lördag helt i min smak. så skönt att bara lulla runt.
    den där handkrämen vill jag ha, så nu vet jag vart jag ska gå när jag åker till london i vår :)

    älskar området kring liverpool street station. där ligger ju spitafields market också :)) lövely!

    kram och hoppas nu att banen inte vinner! :)
    u

    SvaraRadera
  2. Härlig lördag Annica!!

    Ha så roligt på Mello på Friends Arena!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hello förpacknings-heaven! Vilka underbart tjusiga burkar. Oh la la. Min sorg; jag tål nästan aldrig någon handkräm. Min känsliga händer protesterar. Men jag måste nog ändå testa den här. Kanske kan få sno en klick när vi ses? ;)

    Go Anton - Go Anton!

    SvaraRadera
  4. Vad stort det var va? Friends arena på din Instagram-bilder! Måste varit en häftig upplevelse, det var ju ett fint program och en spännande final!

    SvaraRadera
  5. Have fun! Lovely little things you have

    SvaraRadera