07 december, 2012

FLAIR MAGAZINE.

Det är spännande i den digitala världen hur vi hittar inspiration och inspireras av varandra. Vi är så nära men ändå i verkligheten inte. Vi hittar varandra världen över genom bloggar, Pinterest och andra kanaler.

Ibland ser jag mina egna bilder "rulla förbi" bland de jag följer på Pinterest. Det är alltid roligt att se att mitt material inspirerar.




Förra veckan blev jag kontaktad av ett tyskt magasin flair fashion & home som ville publicera några av mina paketbilder från förra julen, de hade hittad dem på Pinterest. Kul!

Det är första gången jag upptäcker dem och i den här artikeln finns det en massa fina idéer kring paketinslagning till jul. Tror jag måste "pinna" in några av dem i mitt Xmas flöde. Det blir lite rullgång i det här kan man säga :)

6 kommentarer:

  1. Vad roligt! Duktiga du! Och tack för fin fin inspo.

    SvaraRadera
  2. Såklart de kontaktde dig! Dina bilder är underbara. Du är så jätteduktig.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. kul och grattis! det visar extra hur fina dina bilder är. ha en fin helg. kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Vad kul. Du är snart en riktigt superstar, eller förresten - det är du redan!!
    Kaka på paket, bättre än kaka på kaka!

    Nu ska jag kolla in receptet på dina små tillbehör. Testlagning krävs om man nu ska bjucka på det på självaste afton. Kram

    SvaraRadera
  5. Superkul, grattis! Jag förstår fullkomligt att de vill ha dina bilder - du är otroligt duktig och inspirerande!

    Kram Madeleine

    SvaraRadera