21 april, 2012

INVENTOR´S DINNER.

I kväll ska maken och jag gå på Inventor's Dinner. Varje år bjuds alla anställda som uppfunnit något (tagit patent) på hans företag på denna middag och respektive får följa med. Nu låter det som om jag är gift med en Uppfinnar-Jocke men i makens värld så är det här myyycket vanligt.(?)

 fin-fin middag på grund av en uppfinning - det tackar vi för! Kan man klassa det här med Nobelfesten? :)



Klädkoden i kväll är kavaj och enligt regelboken borde jag ha klänning. Jag har inte varit på klänning-humör i veckan och tog beslut på att det får bli jumpsuit istället. Vad tror ni om den här kombon?

Ungefär det här kommer jag ha på mig; brett guldarmband - COS, jumpsuit - Esprit, guldhalsband - Efva Attling, kuvertväska - WERA samt läppstift - Oriflame Cosmetics.

14 kommentarer:

  1. Ah, du kommer vara snyggast på Inventor's Dinner - alla kategorier.

    Have fun!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt!!! Snyggast av alla ...lovar jag!
    Hoppas ni har skoj!

    SvaraRadera
  3. Snyggt!! Hoppas ni hade det riktigt trevlig kram

    SvaraRadera
  4. Nice - du kommer vara toksnygg!
    Ha det uderbart roligt med din egna uppfinnarJocke ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Du kommer att vara snyggast av alla på festen. Ha nu en underbar kväll tillsammans med din egna uppfnnarJocke!!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Superkombo- du kommer lysa!!! Ha det så himla trevligt. Kram

    SvaraRadera
  7. Jag tror att du är en mycket tjusigare kvinna än jag :)
    Men jag är ju också nyfiken på vad han tagit patent på!!!
    Ha en fin lördag!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag inte ;)

      Patentet, berör något inom Telecom och bra teckning för mobiltelefoner, hur man flyttar den beroende på var man är. Rappakalja i min värld, när han beskriver exakt vad det handlade om. Thi hi.

      Radera
  8. WOW. DU kommer LYSA :-) SNYGGT!

    SvaraRadera
  9. Smashingsnyggt! Ha en härlig kväll!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Åh, jag tror du kommer vara supersnygg! Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  11. Mycket snyggt :), jag vill gärna se en bild när du är klar...Hoppas ni får det mysigt kram Diana

    SvaraRadera
  12. Riktigt, riktigt snyggt! Skonörd som jag är, vad blev skovalet?:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nästan samma skor som modellen men utan öppen tå.

      Radera