02 april, 2012

AXVERONIKA.

Favoriten i vasen här hemma - Axveronika. Vi hade blommande vita för några veckor sedan, den här gången blev valet de rosa. Några enkla kvistar. En färgklick på köksbordet. Påsken får gå i rosa i år.



Imorgon kväll tänkte jag gå på roligt bloggevent hos Efva Attling och bland annat lyssna på denna härliga tjej. Ska bli så spännande och pirrigt på samma gång att mingla och träffa andra bloggare. 

Kanske. Kanske att jag slår till och blir med ett par fjärilar också...

6 kommentarer:

  1. Superhärliga Axveronika - Rosa Påsk låter fint:)

    Efva Attling bloggevent - åh vad kul...aningen avundsjuk får jag väl erkänna - älskar verkligen
    hennes smycken. Tror.Tror verkligen att DU blir med
    en fjäril... Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Dom vackra blommorna vill jag ha i rabatten i sommar. Hoppas ni får en trevlig kväll imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Riktigt ljuvliga blommor!
    Så enkla och ändå så mycket - liksom.

    Och eventet imorgon. Lyckliga du!
    Love Efva.
    Vilken inspirationskälla.

    Butterflies - ooooh yeah baby!

    Ps. Hur fick man inbjudan dit? ;) blir kul att höra hur det var ...

    SvaraRadera
  4. Så fina blommor och vilket roligt event.

    Kram och ha en fin påsk om vi inte "syns" innan dess. // Lissen

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med bloggevent hos självaste Efva! Miss butterfly - absolutley! Köp, köp! Ha så skoj och vad kul att träffa bloggare live. Rapport tack!

    Jag lovar att jag ska försöka inta soffläge med magasin och marsipanägg, men det är verkligen inte min starka sida. Att softa. Igår tog jag en hysterisk Ikea-tur kl 19:20, hann ändå med barngrejer, en byrå, hyllor... fast rösten "varuhuset stänger om en kvart" ekade redan när vi klev in. :)
    Idag ska det skruvas!

    SvaraRadera
  6. Oj så roligt det var att träffa dig live, äntligen.
    Idag sitter jag på jobbet och gnetar lite men ska nog lägga ut lite bilder ikväll ;-)

    SvaraRadera