22 december, 2011

ÖNSKAR LITE MER.

Jag har ju redan gjort en önskelista i år så det kanske är lite sent att komma med en till när det bara är tre(!) dagar kvar till julafton. Men tomten kanske har svårt att komma på vad han ska slå in? Nu borde jag inte göra dessa för vi vuxna ska inte byta julklappar *harkel*, men det är roligt att önska samt göra dem, så här kommer en till!


New York Affisch - David Ehrenstråle, penselvas - Areaware , halsband Hope - Efva Attling, Snöflinga - Granit, Smyckesskrin Belle- Skultuna, Svart läder Pouch - Mulberry samt Guldklocka - GUESS.

Så där, då var det gjort, några önskningar till! Känns overkligt att det bara är tre dagar kvar till julafton. I morgon börjar minifolkets jullov och även ledigthet för min del. Nu ska det fejjas och fixas!

5 kommentarer:

  1. Vacker önskelista, som en tavla i sig! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin lista- halsbandet fick jag ha begär av....åhh snälla tomten;) hihi kram

    SvaraRadera
  3. Tjoho, den önskelistan skulle jag kunna kopiera direkt! Du har bra smak;)

    kram och god jul
    Tina

    SvaraRadera
  4. Jag gillar den här önskelistan också. Ville bara titta in och önska dig en riktigt fin jul!

    Kram Maria

    SvaraRadera