26 april, 2011

JADE JAGGER FÖR INDISKA.

Den 12 maj släpps Jade Jaggers nya kollektion för INDISKA. Är du nyfiken på kollektionen kan du "Gilla" INDISKA på Facebook där de delar ut "Goodiebags" och visar pressbilder etc. Kollektionen innehåller både mode och inredning, det finns mycket fint. Jag har blivit helt kär i kopparna!


Det är något visst med en vacker kopp. Hittar jag den "rätta" så blir jag helt förälskad och måste få med mig den hem. Så är det med den här. S tycker dock att det är lite fullt i skåpen här hemma. Hm, kanske att bara en kopp till kan inköpas som blir min alldeles egna? Men inhandlas en så borde det köpas en extra om jag får besök... Nåja två veckor kvar att fundera över detta. 12 Maj, då släpps kollektionen!

Bilder; Indiska på Facebook

3 kommentarer:

  1. Såg att de även fanns i rosa - superfina! Ska genast gilla på FB. Bra tips.
    Kolla upp live sändning, viktigt-viktigt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bubbel-glasen ser fina ut ... måste jag spana in!

    Och tack snälla för din fina kommentar igår - tack!

    Kram. u.

    SvaraRadera
  3. Helt i min smak!!
    Tack för tipset! Nu måste jag boka in ett besök på Indiska.

    Mvh Mia

    SvaraRadera