31 mars, 2011

MÖBLER.SE

De senaste dagarna har jag tillbringat på Stockholm Waterfront och Webbdagarna. I dag lyssnade jag på talarna Björn Orrenius och Maja Hägerbro Remén från nylanserade möbler.se, en oberoende samlingsplats för alla intresserade av möbler, design och inredning - me! me!


Webbplatsen är inte enbart en sökportal utan kommer även fungera som en inspirationsplats med bloggar och inredningsartiklar. Det här inlägget om sagolika gungor i trädgården inspirerade mig, vill också ha en bubbla i trädgården i sommar...



Det har saknats en bra tjänst för att söka möbler på nätet och jag tycker att det är perfekt med en samlad plats. Varför söka runt bland en massa sajter om man letar efter en pall t.ex, här finns de på en plats! Det går även att filtrera sina sökningar på varumärken, färger, stil etc.

Möbler.se kommer jag besöka ofta, nu är den är nu tillagd bland favvisarna!

Bilder; skärmbilder från möbler.se

1 kommentar: